Flere produkter i nettbutikken

adminSkrevet av: admin i kategori(er) Om bloggen, 27. mai 2007 kl. 22:59.

» Skriv en kommentar
» Besøk admin sin profil.

(admin har 214 innlegg i bloggen)

«  |  »



Relaterte innlegg: 2 nye produkter i nettbutikkenStøtt Kristenblogg.no!Leger uten grenser hele åretI brann for TønsbergTilgivelseRing ditt kabel-/parabol-selskap!Enkelt eller dobbelt?Barn er en velsignelse! Punktum! Og livet er en gave.Kristne mobbes på arbeidsplassenGlede?

Vi har fått flere produkter i nettbutikken vår, blant annet t-skjorte med påtrykket "Jeg er kristenfundamentalist – og stolt av det", treningsjakke, og langermet genser. De fleste t-skjorter har påtrykket "www.kristenblogg.no – et bloggsamfunn for kristne". Kjøp et plagg i dag, og reklamér for Kristenblogg på de sommerstevnene du skal på! Ved å handle i nettbutikken støtter du Kristenbloggs arbeid.



» Skriv en kommentar

Innholdet i dette innlegget er bloggforfatterens eget åndsverk, og er ikke nødvendigvis Dagen Magazinets holdning til tematikken.

Photo credits: ChristianPhotos.Net, FreeFoto.com and CreativeMYK.


32 kommentarer til “Flere produkter i nettbutikken”

  1. admin Andreas sier:

    Har du forslag til tekst/påtrykk på plaggene? Kom med dem, så kan det hende vi kan lage plagg med teksten du ønsker.

  2. LeGu sier:

    Skal du være sikker på aldri å vinne en sjel for Jesus, så kjøp T-skjorten med teksten Jeg er kristenfundamentalist – og stolt av det.

    Jeg skal garantere resultatet…

  3. Martin sier:

    Enig med Legu her..å provosere mennesker er ikke akkurat den beste måten å føre de nærmere Jesus på.

  4. admin Andreas sier:

    Oss kristnes fundament er Bibelen. Derfor er jeg fundamentalist. Hvis teksten provoserer kan dere velge plagg med annen tekst. ;)

  5. admin Andreas sier:

    PS: dere kan jo foreslå andre tekster også. :)

  6. Arild Holta sier:

    Provoserende tekster endrer grenser. Når det brukes ofte, får folk et avslappet forhold til det. Det er slike sannheter vi med livserfaring har hatt TID til å få med oss. ;-)

    Redsel for å støte er ofte kortsiktig tenkning. Man vinner mer på sikt, 15-20 år, om man radikalt står opp for sannheten.

  7. Pastor Trond sier:

    Perfekt skjorte. oe som gir oss normale mennsker noe å le av. Amen.

  8. Birgir sier:

    Så nå er “Pastor Trond” blitt “NORMAL”? Ja, ja…
    Godt at du opphøyer deg selv.

  9. Pastor Trond sier:

    Skein: Den bør du begrunne litt nærmere. Menr du virkelig at personer som ønsklker et sekuklært samfunn har skylden for 9/11 ??

  10. Martin sier:

    Til Skien: Hør her..dette vil jeg ha sagt svært tydelig. Kristenfundamentalisme kan umulig være et negativt ord, derfor forstår jeg Andreas veldig godt. KRISTENfundamentalisme. Du hører på navnet at det er positivt. Men dessverre brukes ordet for det meste negativt og derfor vil man som kristen bli misforsått kraftig og støte folk bort fra seg, med en slik t-skjorte..istedenfor å bli kjent med folk (Paulus snakker om å bli kjent med folk på deres premisser) og SÅ fortelle at man er kristen og snakke om det. TILLIT før misjon. Veldig viktig, tror jeg.

    Men artig test det der…det skulle derimot ikke ha blitt brukt ordet “kristenfundamentalist” i den testen, men heller noe sånt som “sekterisk anti-kristen”. Og det er (som navnet tilsier) noe ganske annet. (men noen av de punktene i testen stemmer jo med det å være kristen, som å være imot homofili og FOR åndens gaver men MOT okkultisme…) *akk*

  11. Martin sier:

    Til Skien: Jeg skjønner ærlig talt ikke hva du vil frem til. Med mindre dette er ironi, virker det som du elsker å sette folk inn i bås, og får store problemer når det ikke så lett lar seg gjøres.

  12. Martin sier:

    Til Skien: “mennesker som deg”…wow, helt utrolig…du har aldri truffet meg men allikevel presterer du å si noe slikt. Hva betyr “mennesker som meg”?..Det kunne faktisk ikke falt meg inn å skrevet “mennesker som deg” til deg og med det ment at “dere homofile”, nettopp fordi mennesker med homofil legning er individer. Vi må alle ta ansvar får vår egen handling, våre egne ord og våre egne tanker.

    Som jeg har skrevet om før..en legger forskjellige definisjoner i ulike begreper. Jeg kaller meg konservativ kristen, men jeg er fullt klar over at flere kristne vil mene at jeg er liberal. Da må det samme gjelde for kristne som kaller seg liberale. Derfor mener absolutt ikke jeg at “liberale” kristne er dårlige kristne…fordi det er en individuell sak, OG fordi det definitivt ikke er jeg som skal dømme men Gud. En kristen som kaller seg liberal kan være en mye bedre kristen enn meg, og jeg ser ikke på meg selv som en god kristen heller forresten..for jeg er så full av feil at det er til å bli flau av =P Så om du tror at jeg setter meg noe særlig høyt så tar du veldig feil. Jeg liker heller ikke tanken om at noen kristne er “bibeltro” mens andre “typer” kristne ikke er det, nettopp fordi at ingen har forstått alt Bibelen forteller og formidler. Har man derimot forstått grunnprinsippene i Bibelen som f.eks kjærlighet (som jo er det viktigste) så har man allerede forstått svært mye.

    Jeg har ikke satt deg i bås.(selvsagt setter vi mennesker hverandre alltid litt i bås pga vår begrensning men her er det altså snakk om hva jeg går inn for.) like lite som jeg setter mennesker med alkoholproblemer i bås. Vi er alle individer og kun Gud kan se til våre hjerter og forstå hva som er våre dypeste motiver.

  13. Martin sier:

    Til Skien: Det går helt greit, min venn.(håper du ikke har noe imot at jeg kaller deg venn) Jeg tilgir deg for det, det er ikke noe problem. For selv om jeg ikke forstår hvordan du har det, så har jeg en dyp respekt for den “alene mot alle” følelsen du får, den kan sikkert mange av oss kjenne oss igjen i fordi en eller annen situasjon i livene våre har gitt oss den følelsen.. Jeg skulle ønske vi alle bare kunne være venner…jeg er utrolig lei av å krangle og ser at det stadig ender opp med krangler på denne nettsiden. Det gjør meg igrunn veldig trist..

    Jeg trenger å bli oppbygget (alle gjør egentlig det men ikke alle ser selv at de trenger det. Man går gjerne inn for å krangle, det kan bli et mål i seg selv), og da hadde det vært mer kjekt med mer vitnesbyrd, mer enkle gode budskap som kan drive oss fremover istedenfor stadige teologiske spissfindigheter. Det er også viktig å diskutere slike ting, men det kan bli for mye av og til merker jeg..Og jeg er vanligvis GLAD i det å diskutere. Hehe

  14. Østfolding sier:

    Tror ikke det viktigste er hvilken merkelapp en kristen får, men om denne personens religionspraksis er SUNN. En tro med et naturlig forhold til en selv og andre. En tro som kan leve side om side med mennesker i samfunnet. En holdning av respekt. En usunn tro går ofte over i fanatisme. Der isolerer folk seg i små grupper og tror de har “sannheten”. Alle andre er “vantro”. Det blir moralsk jåleri (les: arroganse).

  15. LeGu sier:

    Arild Holta sa: “Redsel for å støte er ofte kortsiktig tenkning. Man vinner mer på sikt, 15-20 år, om man radikalt står opp for sannheten.”

    Prøver du denne metoden kaster du fort vekk 15-20 år av livet. Husk at Paulus sa vi har ingenting med å dømme eller fordømme “de som er utenfor – de skal Gud dømme”.

    Det er ikke forkynnelse om helvete som gjør at folk omvender seg, men at det finnes En som elsker de uansett.

    En predikant ved navn Jørn Strand reiste rundt med ei likkiste på lasteplanet for å vekke folk. Han sluttet fort da folk flest tok helt anstøt…

  16. Martin sier:

    Legu skrev: “Det er ikke forkynnelse om helvete som gjør at folk omvender seg, men at det finnes En som elsker de uansett.”

    Jeg kunne sagt hundre ganger amen til dette, og slengt inn et Halleluja =D

    Det er tåpelig å si ting til folk som at “Sånn i tilfelle det er et helvete er det ikke like greit å tro på Gud..?”

    Hva med:”Gud elsker deg på tross av alle dine feil og alt det gale du har gjort. Hans nåde er evig og hans første bud er kjærlighet.Kjærlighet mot han, deg selv og dine medmennesker.”

  17. Nicolas sier:

    Jeg har en t-skjorte med en glad jesus som ler, og teksten

    Love Our Lord – LOL

    Den er fin, og jeg koser meg når jeg går med den.

  18. Nicolas sier:

    Jeg kjøpte den forresten her, og det er vel litt brudd på copyright å stjele tegningen. Men kanskje den kan inspirere noen av dere? :)

    PS Admin: hvorfor er det noen av innleggene mine som må “awaiting moderation” mens andre kommer rett igjenneom? :S

  19. Martin sier:

    Til Nicolas: Hehe, genialt motiv synes jeg :D Sånn t-skjorte vil jeg også ha! (og kopp og genser osv)

  20. olec sier:

    Nicolas 27.

    Slutt å skrive pupp i kommentarene dine så går det bra :-D haha

  21. Nicolas sier:

    Hele himmelens hær går i oppløsning,
    himmelen rulles sammen som en bokrull.
    Hele dens hær skal visne
    som løvet visner på vintreet,
    og frukten skRUMPEr inn på fikentreet

    Hø hø hø

  22. Ærlig talt og tenkt! sier:

    #24, LeGu.
    Det var ikke snakk om å dømme, men å være villige til å snakke sant. Sanne kristne har et fundament for sitt liv: Bibelen. Det heter fundamentalisme. DET var sammenhangen – ikke fordømming.

    Kjærlighetsfulle folk kan gjerne vitne om sannheten…

  23. LeGu sier:

    Til #31: Man skal alltid si sannheten, men man skal ikke alltid si sannheten…

    Får ta litt tagger til hjelp, og si det pånytt:

    Man skal alltid si sannheten, men man skal ikke alltid si sannheten…

  24. Jeg presenterer meg ofte som kristenfundamentalist jeg, så skulle gjerne hatt en slik t-skjorte, bare synd de er så dyre! :)

    (PS, lurt å definere for dem hva det egentlig vil si å være det, slik Andreas nevner)

  25. Martin sier:

    Til Benjamin: Nettopp. Å være kristenfundamentalist er positivt, men da må vi være klare på hvordan vi selv definerer ordet.

  26. Frøy Fred sier:

    Til hele Magazinet og OASEN. Det er ikke barmhjertig å hjernevaske unge. Det er mer enn bare trist. :-(

  27. Tydeligvis en random god-dag-mann-økseskaft-kommentar.
    Heia Liverpool?

    /ignore

  28. siden det allerede er endel på siden her, så ville jeg bare få opplyse om at det heter : :-D
    1. Heia Jesus
    2. Heia Start :-D
    velsigna dag alle sammen og gratulere med morgendagen!!

Trackbacks/Pingbacks


Skriv en kommentar

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture.
Anti-spam image

XHTML: Du kan bruke disse formatteringene: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

;-) :s :-P :-O :-D :-)) :-) :-( :( 8-)



MENY


LOGG INN PÅ BLOGGEN


STIKKORD

åndelighet akasietreet Annet ANTISEMITTISME arv ecclesia En biskop skal være en kvinnes mann Endetiden erstatningsteologi fikentreet Frelse glede hamas Human-Etisk Forbund Israel Jesus Jhwh Jsus kirke konge-riket kongen Krf Kristenliv mandeltreet Moral Muhammed Nåde oljetreet poesi? Politikk psykologi Salman Rushdie Samfunn Samfunn. politikk samliv Sex sommeren Teologi tornebusken tro tungetale verdier vintreet Vitenskap Yeshua

FLEST KOMMENTARER

    • Geir Rune (7819)
      Arild Holta (4701)
      KNA (3928)
      lealiss (2943)
      Linda M. (2912)
      Martin (2629)
      Evangelist (2564)
      Jone (2078)
      kaktus (1819)
      Østfolding/Marcus (1762)

  • SISTE KOMMENTARER

     Saaland (29. juli 2010 kl. 16:02) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Jeg mener at det meste er direkte forklart av bibelversene selv, og derfor er det ofte bare å lese nøye...

     verner (29. juli 2010 kl. 15:17) under "St. Patrick’s Confession":
    Scott Nå har jeg svart deg på det du spurte om. Jeg kan bare svare enkelt på det ut i fra slik det står skrevet der....

     svnyborg (29. juli 2010 kl. 15:07) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Linda skrev: svnyborg skrev: Linda skrev: Sikker? Det er vel tydelig nok at GR ikke er fri til å sette seg og andre...

     dan (29. juli 2010 kl. 14:59) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Hei saaland Forklar gjerne hvordan du mener hele bibelkapiteler kan legges ut i sammenheng uten å bruke egne...

     Linda (29. juli 2010 kl. 14:59) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    svnyborg skrev: Linda skrev: Sikker? Det er vel tydelig nok at GR ikke er fri til å sette seg og andre fri fra slaveriet...

     saaland (29. juli 2010 kl. 14:24) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Logisk tenkning fører lett på avveier! Derfor er det viktig å lese eksakt slik det står nedskrevet i Det...

     Latterlig (29. juli 2010 kl. 13:17) under "Torp henlegger ikke anmeldelse":
    At det jeg skrev ble sensurert er nok omtrent på nivå med å ta alt som Torp sier for god fisk. (enkelt sagt; jeg har...

     Scott (29. juli 2010 kl. 12:53) under "St. Patrick’s Confession":
    Regnet vel med at du ikke kunne gi en fyldig forklaring på hvorfor de gamle profetene snakker om Sabbath i profetiene...

     Geir Rune (29. juli 2010 kl. 11:47) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Arild Holta skrev: Jeg tror også at du, Geir Rune, ikke er i stand til å ha et nyansert syn på dette. Det...

     Geir Rune (29. juli 2010 kl. 11:26) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    svnyborg skrev: Sikker? Det er vel tydelig nok at GR ikke er fri til å sette seg og andre fri fra slaveriet under...

     Calle Almedal (29. juli 2010 kl. 10:37) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Forkynner og forkynner, Fru Blom. Ser ut som han mest raker in penger

     Latterlig (29. juli 2010 kl. 10:27) under "Torp henlegger ikke anmeldelse":
    Det anonym sier er så feil det kan få blitt. Facebook er ikke laget som et kontrollerende organ, det er laget som et...

     svnyborg (29. juli 2010 kl. 09:24) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    peren skrev: sikter du til at det ikke finnes andre guder? at han er alene der “oppe̶ 1;? helvete er vel...

     peren (29. juli 2010 kl. 08:32) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    svnyborg skrev: Linda skrev: Sikker? Det er vel tydelig nok at GR ikke er fri til å sette seg og andre fri fra slaveriet...

     svnyborg (29. juli 2010 kl. 08:20) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Linda skrev: Sikker? Det er vel tydelig nok at GR ikke er fri til å sette seg og andre fri fra slaveriet under...

     kaktus (29. juli 2010 kl. 08:15) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Arild Holta skrev: Geir Rune skrev: Arild Holta skrev: Likevel undrer jeg over motivene til Ulf Ekman. Jeg...

     kaktus (29. juli 2010 kl. 07:54) under "Fredens Gud gir fred i hjertet – del 2":
    Ja, helt enig i dette. Freden er dommeren for at du gjør Guds vilje, sa Ed Cole en gang. Uten den dype...

     Scott (29. juli 2010 kl. 07:20) under "St. Patrick’s Confession":
    Jesaiah profeterer her om fremtiden. Ingen sted står det skrevet at det er likgyldig hvilken dag en tar som hviledag....

     Arild Holta (29. juli 2010 kl. 02:48) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Geir Rune skrev: Arild Holta skrev: Jeg leste i tråden, til det var løgner, halvløgner, usannheter og...

     peren (29. juli 2010 kl. 02:30) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Geir Rune skrev: peren skrev: “dette er beviselig mot guds ord”, bør kunne bevises. men de fleste utsagn er...

     verner (29. juli 2010 kl. 01:42) under "St. Patrick’s Confession":
    Scott skrev: Scott skrev: Grunnen til jeg spør er din fraværende viten om Sabbaten. Her er en profeti som sier hvordan...

     Turid Holta (29. juli 2010 kl. 01:35) under "Meg":
    :-)) hehehedu har litt å pusle med om du har lyst å lage dikt peren du er svært nyttig til det. Ta med diktet om dørene som ikke går igjen i...

     Geir Rune (29. juli 2010 kl. 00:05) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Linda skrev: Uansett vil du få problemer med å bli forfulgt i siviliserte, demokratiske land, med religionsfrih...

     Linda (28. juli 2010 kl. 23:08) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Uansett vil du få problemer med å bli forfulgt i siviliserte, demokratiske land, med religionsfrihet, Geir Rune....

     kristin vik (28. juli 2010 kl. 22:43) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    det var på tide att ulf ekman sa ifra .jeg opplevde att det var ikke fra gud kjente åndsmakter når jeg...

     Scott (28. juli 2010 kl. 22:33) under "Davids Trone – Israel – Juda – og litt til":
    John Graham skrev: Hei Scott, Jeg har sett på denne websiden før, og fant den veldig...

     Geir Rune (28. juli 2010 kl. 22:24) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Linda skrev: Hverdagen for martyrene var totalt annerledes enn den er for oss. Vi er FRI til og tro, mene og si det...

     Scott (28. juli 2010 kl. 22:20) under "St. Patrick’s Confession":
    Scott skrev: Grunnen til jeg spør er din fraværende viten om Sabbaten. Her er en profeti som sier hvordan det skal bli:...

     verner (28. juli 2010 kl. 21:21) under "St. Patrick’s Confession":
    Det var en viss Joseph Bates som utdypet mange av de spørsmål som omhandlet sabbatsbudet for at læren skulle få et...

     John Graham (28. juli 2010 kl. 21:08) under "Davids Trone – Israel – Juda – og litt til":
    Hei Scott, Jeg har sett på denne websiden før, og fant den veldig interessant, men jeg er...

     John Graham (28. juli 2010 kl. 20:42) under "Davids Trone – Israel – Juda – og litt til":
    Riffi Det ser ut som du har svart på egen spørsmål? Ja, jeg tror at jeg nevnte LDS kirken...

     Scott (28. juli 2010 kl. 20:34) under "St. Patrick’s Confession":
    Glemte å understreke at jeg ikke er medlem av noen adventist kirke, så du får heller kritisere meg på det jeg legger...

     Scott (28. juli 2010 kl. 20:30) under "St. Patrick’s Confession":
    Grunnen til jeg spør er din fraværende viten om Sabbaten. Her er en profeti som sier hvordan det skal bli: Jes. 66: 23...

     Scott (28. juli 2010 kl. 20:26) under "St. Patrick’s Confession":
    verner skrev: Ofte, for ikke si i alle tilfeller, der adventistene(i tillegg en og annen ensom brølende løve)er ute for...

     Linda (28. juli 2010 kl. 20:22) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Geir Rune skrev: Linda skrev: Hadde vært intressant om du kunne gitt et konkret eksempel på hva tukt kan innebære. Jeg...

     verner (28. juli 2010 kl. 20:12) under "St. Patrick’s Confession":
    Ofte, for ikke si i alle tilfeller, der adventistene(i tillegg en og annen ensom brølende løve)er ute for å røve...

     Geir Rune (28. juli 2010 kl. 19:10) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Linda skrev: Hadde vært intressant om du kunne gitt et konkret eksempel på hva tukt kan innebære. Jeg tenker uansett...

     Linda (28. juli 2010 kl. 17:59) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Hadde vært intressant om du kunne gitt et konkret eksempel på hva tukt kan innebære. Jeg tenker uansett at ettersom folk...

     Scott (28. juli 2010 kl. 17:50) under "St. Patrick’s Confession":
    Israelite Nations are Statistically Considered the Most Happiest Countries in World! http://britam.or g/stats/Stati...

     Scott (28. juli 2010 kl. 17:44) under "St. Patrick’s Confession":
    Hele Bibelen er et vitnesbyrd på at Sabbaten er Guds hviledag. Yesuah forandret den ikke, heller ikke disiplene. Siden...

     Geir Rune (28. juli 2010 kl. 17:33) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Linda skrev: Skal man endre standpunkt hver gang noen sier “Du tar feil?” Eller skal man våge å stå for det man tror...

     Linda (28. juli 2010 kl. 17:10) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Geir Rune skrev: Linda skrev: Hvor levende er Guds ord, når det brukes til å sette noen på plass, eller til å vinne en...

     Geir Rune (28. juli 2010 kl. 16:45) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Linda skrev: Hvor levende er Guds ord, når det brukes til å sette noen på plass, eller til å vinne en diskujon? Hva...

     Geir Rune (28. juli 2010 kl. 16:26) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    peren skrev: “dette er beviselig mot guds ord”, bør kunne bevises. men de fleste utsagn er ikke bygget...

     Tore (28. juli 2010 kl. 16:21) under "Kristus i oss":
    Det er ikke noe gale med forkynnelsen “Kristus for oss”,det er selve nøkkelen til at vårt liv skal få oppleve “Kristus i...

     Linda (28. juli 2010 kl. 16:07) under "Hvordan kan vi bruke Guds ord?":
    Hvor levende er Guds ord, når det brukes til å sette noen på plass, eller til å vinne en diskujon? Hva kan det utrette,...

     verner (28. juli 2010 kl. 16:06) under "St. Patrick’s Confession":
    Sabbaten Det finnes ingen håndfast dokumentasjon på når eventuelt pavekirken skal ha flyttet sabbaten til søndag. Ei...

     GuS (28. juli 2010 kl. 15:35) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Benny Hinn kritiseres, men like vel inviteres han! Dette minner ikke så lite om ml-bevegelsens syn på Josef...

     kaktus (28. juli 2010 kl. 15:03) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Tja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Nå er jeg i utgangspunktet negativ til forkynnere som skiller seg,...

     Passiv (28. juli 2010 kl. 13:22) under "Jesu Kristi Kirke av siste dagers hellige: et kritisk blikk":
    Nå har jeg da lest både Ørn Myhre sitt/sine innlegg og LDS sine innlegg. Kom over denne...

     Scott (28. juli 2010 kl. 13:16) under "St. Patrick’s Confession":
    Jeg snakket om UCG ikke WCG. Jeg må snakke for min egen del. Jeg er ikke medlem som jeg sa p.g.a. at jeg er uening i en...

     verner (28. juli 2010 kl. 13:12) under "Erstatnings-teologien kristenhetens nød og fordervelse!":
    Fredsriket skrev: Åp kap 2 v9 Jeg vet om de trengsler du må lide, og hvor fattig du er – men...

     Geir Rune (28. juli 2010 kl. 11:45) under "Hva fungerer for deg?":
    svnyborg skrev: Du er inne på noe, man kan vel ikke være både gris og konge? -grisene har jo mer vett! Du taler sannhet denne...

     Geir Rune (28. juli 2010 kl. 11:41) under "Hva fungerer for deg?":
    peren skrev: og om jeg sier at jeg ikke har synd, så konkluderer jeg med at jeg ikke er kjøtt, men ånd? men så lenge jeg er...

     riffi (28. juli 2010 kl. 11:25) under "St. Patrick’s Confession":
    Jeg ble litt bekymret over det som står her om menigheten du tilhører. Har du, Scott og John Graham samme tro som det...

     Sverre A (28. juli 2010 kl. 11:15) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Mye naivitet på grensen til direkte dumskap/dårskap her. Ethvert oppegående menneske, kristen eller ikke,...

     Geir Rune (28. juli 2010 kl. 11:14) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Arild Holta skrev: Jeg leste i tråden, til det var løgner, halvløgner, usannheter og tankefeil til å spy...

     riffi (28. juli 2010 kl. 11:07) under "St. Patrick’s Confession":
    Setter pris på om du en dag forteller litt mer om assosiasjonen du tilhører, vet ikke hvordan man oversetter det. Det...

     riffi (28. juli 2010 kl. 11:03) under "Davids Trone – Israel – Juda – og litt til":
    John Graham, jeg ønsker at du i tillegg en dag vil skrive om nøyaktig hva det er du liker med...

     Marcus (28. juli 2010 kl. 10:59) under "Ondskapens mål er snart fullt":
    Er på farta ut, Kaktus (skal på ferie). Endetiden er spennende. En gang jeg leste Åpenbaringen så leste jeg hvordan Gud...

     riffi (28. juli 2010 kl. 10:58) under "Changing Times":
    Jo, han fleipet med at Al Gore ble født nøyaktig 9 mnd etter romskipet kræsjlandet i 1947. Mulig etterkommer av det utomjordiske vesenet.

     kaktus (28. juli 2010 kl. 10:14) under "Ondskapens mål er snart fullt":
    Marcus skrev: Hyggelig å hilse på deg i stad, Kaktus! Håper alt står bra til med deg og dine. Personlig liker jeg å gå...

     Anonym (28. juli 2010 kl. 10:09) under "Torp henlegger ikke anmeldelse":
    Arild Holta: I virkelighetens verden er det ikke slik at en administrator av en liten gruppe ikke klarer å følge med....

     Marcus (28. juli 2010 kl. 09:31) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Enig, Arild. Skal man ha en ærlig og oppriktig mening om en sak, er det noen ganger lurere å snakke med en...

     Per Søetorp (28. juli 2010 kl. 09:19) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Bra sagt, Are!

     Per Søetorp (28. juli 2010 kl. 09:18) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Are Karlsen skrev: Er det Ulf Ekman driver med noe annet enn et religiøst sirkus? Først inviterer han...

     Scott (28. juli 2010 kl. 08:55) under "Changing Times":
    Scott skrev: Efeserne.6:12 for vi har ikke kamp mot blod og kjød, men mot makter, mot myndigheter, mot verdens herrer i dette mørke, mot...

     svnyborg (28. juli 2010 kl. 06:45) under "Hva fungerer for deg?":
    peren skrev: svnyborg skrev: klara skrev: Har du ditt sinnelag i de onde gjerninger er du under dommen, da er du en synder. ....

     Turid Holta (28. juli 2010 kl. 06:27) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Ja så sant Arild! :-D

     Arild Holta (28. juli 2010 kl. 06:04) under "Ekman sjokkert av Benny Hinns gnostisisme":
    Jeg leste i tråden, til det var løgner, halvløgner, usannheter og tankefeil til å spy av. Det er bare å...